Léto je v plném proudu a my máme chuť trochu vypnout a nemyslet na povinnosti, kterých máme přes rok plnou hlavu. Letní měsíce však představují ideální dobu pro pravidelnou údržbu plynového kotle, kterou odborníci doporučují provádět jednou ročně. Na podzim totiž bývají servisní firmy nejvíce vytížené a čekání na technika se může pěkně protáhnout.
Řešíte-li pravidelné prohlídky na poslední chvíli či na ně dokonce zapomínáte, bude pro vás ideálním řešením obrátit se v této záležitosti na svého dodavatele energií. Pro majitele plynových kotlů nabízí Pražská plynárenská službu servisních prohlídek. Výběrem jednoho z nabízených balíčků získáte kompletní zajištění pravidelných ročních kontrol a budete mít zimu bez starostí. Díky pravidelným servisním prohlídkám lze zajistit lepší funkčnost a bezpečnost topného systému, ale také delší životnost kotle a v neposlední řadě to má příznivý vliv i na jeho hospodárný provoz.
Podobně je svým zákazníkům Pražská plynárenská nápomocna i při výměně starých plynových spotřebičů za nové. Řešení však společnost nabízí i pro ty, kterým jejich plynový spotřebič vypoví službu zcela náhle a nečekaně. Jako jeden z mála tuzemských dodavatelů plynu nabízí asistenční službu, která se o opravu porouchaného spotřebiče postará.
„Nechceme ve vztahu ke svým zákazníkům končit pouze tím, že jim spolehlivě dodáme energii. Jdeme dále a snažíme se jim navíc poskytovat i související užitečné služby, které mohou potřebovat“, uvedl v této souvislosti tiskový mluvčí společnosti Mgr. Miroslav Vránek.
Pražská plynárenská patří mezi největší tuzemské dodavatele zemního plynu a jedním z tzv. tradičních hráčů na trhu, který dodává zemní plyn a elektřinu více než 400 tisícům zákazníků po celé republice. Jedná se o ryze českého dodavatele, jehož vlastníkem je hlavní město Praha. Více na www.ppas.cz/servisni-balicky.