Není všechno zlato, co se třpytí. Toto pravdivé rčení bychom měli mít na zřeteli i při vybírání hotelu.
Nemálo hotelů při pořizování propagačních snímků využívá retuše, kterou se nechvalně proslavila i řada módních časopisů. Modelky vypadají dokonale. Už málokdo ale ví, že za uchvacujícím výsledkem stojí tým zručných pracovníků, co perfektně ovládají Photoshop.
Jindy zase stačí jen zvolit „správný“ úhel záběru – snímek musí vypadat dost přitažlivě na to, aby prodával. Zákazník se tak těší na téměř liduprázdné pláže či krásné bazény, které bude mít jen pro sebe… a po příjezdu na místo je hořce zklamán.
Naštěstí existují weby jako Oyster, které do vybraných destinací po celém světě vysílají své recenzenty. Ti samozřejmě na odlišnosti tohoto typu upozorňují, v důsledku čehož řada lidí svou volbu přehodnotí a raději vyrazí do jiného ubytovacího zařízení.
Následující galerie dokazuje, že spoléhat pouze na marketingové materiály vytvořené hotely opravdu není dobrý nápad.
Zdroj: INSIDER