Připravte se na hokejovou euforii s kosmetickým twistem. Notino spojuje síly s Mezinárodní federací ledního hokeje (IIHF) na blížícím se světovém šampionátu v Praze a v Ostravě.
V rámci oficiálního partnerství Notino představuje koncept „Beauty of the game“, kterým propojuje zdánlivě neslučitelné světy, a to krásy a sportu. Na letošním Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024 se návštěvníci mohou těšit na víc než jen nezapomenutelné sportovní zážitky na ledě. Na multimediální kostku nad hrací plochou totiž Notino umístí virtuální zrcadlo.
Tato technologická vychytávka na kostce fanouškům ukáže líčení, které je inspirované národními barvami trikolory a zároveň splňuje nejnovější make-up trendy, jako je modrá řasenka nebo výrazné rudé rty. V přestávkovém programu si tak fanoušci vyzkouší make-up look, který Notino připravilo exkluzivně pro hokejový šampionát, a to přímo ze svého místa v aréně.
A jaké produkty stojí za vytvořením tohoto looku?
Notino ve své kampani nezapomíná na fanynky a milovnice make-upu. Proto Notino sestavilo look z produktů, které byly pečlivě vybrány tak, aby dokázaly odolat všem emocím, které hokejová utkání s sebou přinášejí, a zároveň zůstaly na tváři po celou dobu napínavých soubojů. Odstíny produktů jednoduše můžou fanynky vyzkoušet ve virtuálním zrcadle v aplikaci Notino.
Produkty:
Yves Saint Laurent Lash Clash Extreme Volume
NYX Professional Makeup Epic Wear Liquid Liner
MAC Cosmetics MACximal Silky Matte Lipstick
Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place
MAC Cosmetics Prep + Prime Fix+ Mattifiying Mist
NYX Professional Makeup The Brow Glue