Pojem americký sen pro většinu z nás znamená rychlé zbohatnutí. Někdy je ale potřeba zapomenout na tvrdou dřinu. Důležité je přijít s neotřelým nápadem. A ideálně pěkně bizarním. Co třeba figurky obrůstající chia semínky? Nebo zpívající ryba? Tu si prý oblíbila i královna Alžběta II.
Může se to zdát bizarní, ale když se nám jeví nějaká věc opravdu směšná, pravděpodobně se záhy stane celosvětovým trendem. Důkazem toho je historie. I ty úplně nejšílenější nápady dokázaly vydělat miliony.
Když je voda hitem
Co byste si představili pod názvem Tekutá smrt? Pivo, nebo snad něco ostřejšího? Omyl. Ve skutečnosti plechovka ukrývala obyčejnou perlivou vodu. Proč tedy Tekutá smrt? Marketingové oddělení totiž přišlo se sloganem “zabij svou žízeň”. A zákazníci jim na to skočili. Levná plechovka připomínající energetický nápoj se záhy stala velkým hitem.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Firma se navíc vydala ekologickým směrem. Místo plastu zvolila hliník. Její výrobek se tak stal nejekologičtější balenou vodou na americkém trhu. Část ze zisku byla také věnována na obnovu oceánů.
Milionové chia klíčky
Chia Pet původně vymyslel Walter Houston. Nepodařilo se mu však prorazit, neboť jeho obchodní partneři v Mexiku neustále zdražovali materiál. Toho využil Joseph Pedott, který mu nabídl odkup práv na jeho výrobek. A dobře udělal. Vydělal na tom hotové jmění.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
A jak to celé fungovalo? Šlo o terakotové figurky, na kterých se nechaly vyrašit chia klíčky. Zelený porost pak připomínal vlasy, nebo srst, záleželo na tom, zda jste si koupili zvíře či podobiznu nějaké celebrity. Došlo však i na postavičky z kreslených seriálů - kocour Garfield, Shrek či rodinka Simpsonových.
Zdroj informací:
Grunge.com: Ridiculous Ideas That Made A Ton Of Money