Nejžádanější sluneční brýle léta 2024: Oválné kovové obroučky jsou virálním hitem a slušet budou i vám

Nejžádanější sluneční brýle léta 2024: Oválné kovové obroučky jsou virálním hitem a slušet budou i vám
Zdroj: Oficiální materiály prodejců/koláž Lifee
Ikonický model s nepřehlédnutelným logem na stranici, to jsou brýle Celine Triomphe.Model pořídíte za přibližně 13 000 Kč.Specifický motiv připomínající zdvojená  písmena C okoukala značka z řetězů pařížského Vítězného oblouku (Arc de Triomphe).Napodobit oblíbený tvar se rozhodla například značka Versace. Její model oválných brýlí s kovovými obroučkami stojí 10 300 Kč.+ 6 fotek+ 7 fotek

Brýle, které nosí všechny trendsetterky současnosti? Kovový model Celine Triomphe. Jejich globální úspěch stojí na nadčasovém designu, elegantních křivkách a univerzálním využití. Nechcete investovat do luxusního kousku? Nebojte se, svět módy vás v mžiku zahrne dostupnějšími variantami, které jako by své předloze z oka vypadly.

Jana Elfmarková
Jana Elfmarková 02. 08. 2024 05:00

Charakteristické logo značky Celine je v módě pojem. A když jde o typické kovové obroučky modelu Triomphe, funguje to snad dvojnásob. Ikonický emblém, který je často používán právě na doplňcích, jako jsou brýle, tašky nebo pásky, našel inspiraci v řetězu, který obíhá Vítězný oblouk (Arc de Triomphe) v Paříži.

Ikonická dvojice písmen

Slavný motiv i jeho předloha se skládá ze dvou propojených „C", které spolu vytvářejí harmonický tvar. Logo Triomphe je tak považováno za výrazný symbol a dalo tedy jméno i ikonickému stejnojmennému tvaru obrouček Celine, které milují módou posedlé celebrity i influencerky napříč celou planetou.

Oválný model z kovu sluší všem

Notná dávka nabyté popularity modelu Triomphe rozhodně míří za jeho nedávným virálním úspěchem na síti TikTok. Snad všichni tvar brýlí modelu Triomphe aktuálně milují a taková přízeň nese značce i jí blízkým napodobeninám notný zájem.

Jako vejce vejci

Brýle Celine Triomphe se záhy poté, co se staly virálním módním hitem, staly také inspirativní předlohou pro další značky, které se snaží jejich oblíbený nadčasový design všemožně napodobit. A rozhodně nejde jen o levnější řetězce, ikonickým modelem se inspirovali také u luxusní konkurence jako je Versace nebo Miu Miu, hodně podobný tvar a typ obrouček s obvykle zelenými sklíčky najdete také u značky YSL.

Na ikonický model Triomphe i jeho zdařilé napodobeniny v mnoha cenových relacích se můžete podívat do přiložené fotogalerie.

Karel Voříšek je s partnerem Vladimírem Řepkou přes 20 let: Byl jsem jím tak okouzlen, že jsem ho málem přejel na přechodu

Karel Voříšek je s partnerem Vladimírem Řepkou přes 20 let: Byl jsem jím tak okouzlen, že jsem ho málem přejel na přechodu

Související články

Další články