Ondra (46): Stydím se za svou švagrovou. Chová se jako buranka a letos na dovolené ztrapnila celou rodinu

Rodinné příběhy: Stydím se za svou švagrovou. Chová se jako buranka a letos na dovolené ztrapnila celou rodinu
Zdroj: Freepik

Ondra s manželkou Alenou milují dovolené v nudistických kempech v Chorvatsku. I letos vyrazili do svého oblíbeného. Ve stejný čas byl na dovolené poblíž Ondry i jeho bratr Aleš s manželkou Stáňou. Souhlasili, že se společně sejdou na nudistické pláži. Jenže Stáňa se chovala jako buranka.

Adéla Šťastná
Adéla Šťastná 21. 10. 2024 13:00

Už skoro deset let jezdíme s Alenou do nudistického kempu. Vyhovuje nám to. Nejen, že je to příjemné na tělo, ale nemáme stres s balením oblečení. Jako bonus jsme opálení na celém těle.

Nudistické kempy mají svoje kouzlo

Máme vytipovaný svůj nudistický kemp na Istrii. Milujeme to tam. Nejen, že se tam scházíme parta podobně smýšlejících lidí, ale přijde mi, že jsou tam všichni v pohodě. Nestalo se nám, že bychom tam měli nějaký konflikt. Vždy všechny dovolené proběhli s úsměvem. Pokaždé jsme si našli i kamarády v okolních stanech. Večer jsme poseděli u pivka a bylo veselo. Náš kemp je nový a čistý. Společné sociální zařízení je v perfektním stavu. Stejně tak kuchyň.

Ale my máme tu výhodu, že máme dodávku, kterou jsme přestavěli na kuchyň a dá se v ní i nouzově přespat. K dodávce vždy přistavíme stan a máme luxusní bydlení na naši třítýdenní dovolenou. Vozíme s sebou i pohodlný rozkládací stůl a židle. Jak říkám, parádní dovolená u nádherně čisté vody. Pláž je nedaleko kempu. Jsou na ní malé kamínky, takže stačí silnější karimatka a leží se nám pohodlně. V místě je udělaný bezpečný vstup do vody. Na pláži vždy vydržíme celý den. Jen v poledne si odskočíme a rychle si uvaříme polévku nebo nějaký zeleninový salát. V kempu je i malý obchůdek, a tak se nemusíme zatěžovat ani dovozem jídla.

Náš pokus u ukázku krásné pláže nevyšel

I můj bratr Aleš s manželkou Stáňou milují Chorvatsko. Ale jezdí do apartmánu. Tam si přivezou veškeré zásoby jídla a celou dovolenou si vyváří. Ráno si dají pořádnou snídani. Poté se jdou projít po městě, uvaří oběd, dají si odpolední siestu a pak vyrazí k moři. Večer si udělají opulentní večeři a vyrazí na zmrzlinu. Takto si debužírují celou dovolenou. Nemají děti, a tak je jejich život v takovém zpomaleném módu už od mládí. Náš život byl v poklusu a až poslední dvě dovolené s námi už naše pubertální děti odmítly jet na dovolenou.

A vlastně si to užíváme. Konečně je pro nás dovolená opravdovou dovolenou. Před odjezdem jsme byli na společné návštěvě u rodičů a tam vyšlo najevo, že jedeme do Chorvatska ve stejný čas. Domluvili jsme se, že se můžeme vidět. Navrhli jsme Alešovi a Stáně, zda nechtějí za námi přijet do kempu a poznat naši krásnou pláž. "Když říkáte, že ta pláž je kouzelná, tak to chci vidět," smála se Stáňa. "Ale po kempu nahatá chodit nebudu, na to upozorňuji předem," řekla rázně Stáňa.

Moje švagrová ztrapnila celou rodinu

Slíbili jsme si, že si zavoláme na začátku pobytu a doladíme termín. Stalo se. Brácha s manželkou přijeli. Ukázali jsme jim svůj stan a byli jsme u toho nazí. Brácha se u vstupu do kempu ihned svlékl taky. Stáňa zůstala oblečená. Respektoval jsem to, ač jsem to nechápal. Byla široko daleko jediná oblečená mezi naháči. "To je divný, jak jsou tu všichni nahatí. Takovou dovolenou bych nedala," ušklíbla se. Usmál jsem se a odvětil jsem jí: "Ale v očích ostatních jsi divná ty. Jediná oblečená v nudistickém kempu."

Dali jsme si kávu a vyrazili na pláž. Očekával jsem, že se Stáňa před příchodem na pláž svlékne, ale nestalo se. Rozložili jsme si karimatky a Stáňa si lehla v plavkách na tu svou. Začala se opalovat. Vytkl jsem jí její chování. Rázně mě utnula, že si na internetu přečetla, že je to každého volba, zda se svlékne. A šla se koupat. Byl jsem rudý vzteky. Někteří se na Stáňu dívali a bylo vidět, že jim člověk v plavkách moc nesedí. Nikdo nám nic do očí neřekl, ale já se za svou švagrovou doslova styděl. Když je Stáňa buranka, tak se nemá cpát do nudistického kempu. Brácha ji samozřejmě bránil a na jejím chováním neviděl nic špatného. Pachuť z jejího chování budu dlouze rozdýchávat.

Další příběhy ze života →

Text byl zpracován na základě skutečného příběhu, fotografie je jen ilustrační. Máte podobnou zkušenost? Svěřte se nám se svým příběhem, napište na redakce@lifee.cz.

Andrea Verešová zažila obtěžování i šikanu kvůli vzhledu: V Paříži mi chtěli operativně prodloužit nohy