„Jiný kraj, jiný mrav,“ říká známé přísloví. A nemýlí se! Schválně se zeptejte třeba Číňana, co pro něj symbolizuje zelená.
Barvy mají ohromnou moc – dokážou zvýšit kreativitu, vyvolat hněv a dokonce i ovlivnit vaše šance na získání vysněného zaměstnání.
Lidé, kteří studují umělecké či designérské školy, tedy jistě vědí, jak jednotlivé odstíny ovlivňují naše psychické rozpoložení. Není to ale tak jednoduché, jak by se mohlo zdát – jedna a tatáž barva může mít zcela odlišné významy. Záleží na tom, v jaké zemi se právě nacházíte… nebo odkud pocházejí klienti, kterým navrhujete interiér.
Londýnská SEO a marketingová agentura Kaizen Search v této oblasti nedávno provedla menší průzkum a dospěla k řadě zajímavých zjištění. Chcete-li se dozvědět víc, otevřete si následující galerii.
Zdroj: MyDomaine