Potrpíte si na značkovou módu a nejraději byste do luxusních kousků oblékali celou rodinu? Ani vaše miminko o ně nemusí být ochuzeno. Vedle oblíbených mimikolekcí Dior, Burberry a dalších velikánů nově představuje řadu pro nejmenší i Louis Vuitton. Proslulý monogram tak od března tohoto roku zdobí roztomilé oblečení, botičky a hračky pro nejmenší.
Idea dokonale vyladěného nemluvněte, kterou nově reprezentuje nestárnoucí motiv písmen L a V, není cizí ani dalším módním gigantům. Fanoušci ikonického kára Burberry mohou už léta sladit své modely s výbavou miminka i teenagera, milovnice bot „od Diora“ snadno dopřejí stejný luxus i svým malým následovnicím.
Marnivé, či stylové? Nejde jen o úhel pohledu, ale především dokonalý tah obchodníků. Nabídka roztomilých a okouzlujících modelů pro nejmenší se těší široké oblibě, přestože ceny takových kousků dovedou vyšplhat vysoko nad rámec běžných cenových relací.
Mohlo by se zdát, že investice do módy pro nejrychleji rostoucí nositele je poněkud marnivá, luxusní zboží ale vedle prestiže garantuje i těm nejmenším perfektní zpracování a prověřené materiály, navíc si i v nejtitěrnějších provedeních zachovává svůj nezaměnitelný styl, kterým si jednotlivé módní legendy získaly zástupy obdivovatelů.
Meli-Melo i pro miminka
Také značka Louis Vuitton, která vznikla už v roce 1854, se rozhodla přenést svůj ikonický monogram LV a motiv Meli-Melo na modely dupaček, pyžámek či body, v kolekci ale najdete i hračky a doplňky, jako botičky či impozantní šatní kufr.
Celá řada pro nejmenší následuje, stejně jako ty klasické, filosofii podporující udržitelnost a zodpovědný přístup ke zdrojům. Proto mezi použitými materiály dominuje organická bavlna, kůže s certifikací LWG, kašmír nebo ovčí vlna od producentů s garancí welfare zvířat. Krédem takto vzniklých modelů pro nejmenší je podle LV myšlenka trvalé hodnoty. Modely jsou navrženy tak, aby jejich kouzlo bylo předáváno i dál. A kdo by nechtěl podědit výbavičku pro mimino od Vuittona?
Luxusní móda pro nejmenší od Diora či Burberry
Segment dětské nabídky je i pro luxusní značky velmi perspektivním odvětvím, Louis Vuitton tak následuje trend dalších významných módních domů. Už v roce 2014 otevřela první butik pro nejmenší další francouzská legenda – značka Christian Dior, a to hned v centru luxusní módy v Paříži, v proslulé ulici Royal.
Historii dětských modelů už delší dobu píší i značky Burberry či Dolce&Gabbana. Italská ikona před časem upoutala pozornost přehlídkou, kde modelky korzovaly s nemluvňaty v náručí. Kampani dětské řady Burberry zase propůjčil tvář a poprvé se představil jako model prostřední syn Victorie a Davida Beckhamových Romeo (20). Příklad celebrit je ostatně hlavním tahounem zájmu o luxusní módu pro děti. A s novou okouzlující řadou Louis Vuitton příznivců luxusu pro mimina zase přibude.