Závěr karlovarského filmového festivalu sice nebyl tak pompézní jako jeho začátek, ale několik výrazných modelů se na něm také našlo. Pojďme se podívat, v čem známé tváře dorazily na červený koberec a co oblékly na závěrečnou afterparty v Grandhotelu Pupp. Nechyběla výstřednost, střídmá elegance ani modely v celkové hodnotě přes milion korun.
Pozornost médií i přihlížejících si na chvíli ukradl mladý španělský režisér Eduardo Casanova, který na závěrečném ceremoniálu obdržel Zvláštní cenu poroty soutěže Proxima za svůj španělsko-argentinský snímek Pieta. Jde o vizuálně strhující film o toxickém vztahu mezi matkou a synem.
Na červeném koberci se režisér rozhodl odvázat a učinit Karlovy Vary na chvíli světovou destinací. Neváhal totiž obléknout nabíranou růžovou košili z materiálu, který připomínal síťovinu, a doplnit ji růžovou barvou na vlasy. Ve výsledku tak trochu evokoval cukrovou vatu a nejsme si jisti, jak by jeho outfit kritickým pohledem ohodnotil mistr etikety Ladislav Špaček.
Diamantové Petra Kvitová a Andrea Bartošková
Výjimečná událost si žádá diamanty, což dobře ví nejen manželka prezidenta festivalu Andrea Bartošková, ale také tenistka Petra Kvitová. Obě vynesly diamantové šperky od značky ALO Diamonds. Kvitová k nim oblékla bílou róbu od návrhářky Beaty Rajské.
Okouzlující Sara Sandeva a Jakub Prachař
Vůbec poprvé se jako pár objevili na honosné společenské akci Sara Sandeva a Jakub Prachař. Mladá herečka s makedonskými kořeny oblékla zlatavou róbu, která dala vyniknout jejím kaštanově hnědým vlasům. Prachař jí na červeném koberci dal prostor zazářit a Sara vypadala nesmírně spokojeně.
Udržitelná Kristýna Leichtová
Jako jedna z mála se rozhodla upozornit na nešetrné plýtvání materiálem, především textilem, herečka Kristýna Leichtová. Na červený koberec vynesla v doprovodu své maminky černo-bílé šaty z druhé ruky, pocházející z butiku Pohel Úhledu, a nikterak se tím netajila. Uvedený butik použité oděvy šetrně restauruje a dává jim druhou šanci.
Účesem i dlouhými černými rukavičkami Leichtová svůj model povýšila na prvorepublikový unikát, za který by se nestyděla ani Adina Mandlová. Ostatně, přesvědčte se sami.