Extravagantní, hranaté, kulaté či barevné. Všechny tyto sluneční brýle budou letošní léto trendy. Na jaké modely vsází české celebrity a jakou značku slunečních brýlí nosí nejraději?
Jestliže máte, stejně jako české celebrity, v oblibě nápadné sluneční brýle, které jen tak někdo nepřehlédne, letošní léto vám přeje. Obzvlášť in jsou totiž výrazné hranaté tvary a masivní obruby.
Letošku dominují hranaté tvary a cat eye
Co se týče konkrétních trendů v oblasti slunečních brýlí, fantazii se letos v létě meze nekladou. Kromě hranatých a cat eye tvarů, které byly hitem již předešlé sezóny, se letos vracejí oválné a bezrámečkové brýle. Jde-li o materiály, jsou opět v kurzu tenké kovové rámečky i masivní plastové obruby.
Trendy barevná skla
Největším hitem léta 2022 jsou především barevná skla, která v kombinaci s odrážejícími se slunečními paprsky vypadají naprosto senzačně. A i když může být pro mnoho žen tento trend až příliš výstřední, rozhodně se nebojte dát těmto brýlím alespoň šanci. Vypadají totiž skvěle a rozhodně nejsou určené jen pro mladé dívky.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
Sluneční brýle českých celebrit
A kde jinde hledat inspiraci na trendy sluneční brýle než u českých celebrit? Ty se pro letošní rok rozhodly vsadit na výraznější modely, které jim skutečně lichotí.
Zatímco herečka Bára Mottlová (35) dává přednost velkým kulatým slunečním brýlím, influencerka a youtuberka Týnuš Třešničková (26) si oblíbila oválné plastové sluneční brýle, zamilovaná Eva Perkausová (28) se na svět nejraději dívá přes sluneční brýle ve tvaru srdíček a Sandra Pospíšilová (36) nedá dopustit na výrazné černé plastové brýle s kovovou hrazdou.
Petra Svoboda (39) či Agáta Hanychová (37) si zase pro letošní léto vybraly velké hranaté sluneční brýle, Dana Morávková (50) kulaté a módní návrhářka Martina Pipková Loudová volí zásadně pilotky. Emma Smetana (34) či úspěšná podnikatelka Simona Kijonková (45) pak mají nejraději světlejší sluneční brýle, ideálně s barevnějšími skly.
Sluneční brýle pro dobrou věc
Simona Kijonková se také rozhodla využít sluneční brýle na dobrou věc. Spojila se s online prodejcem Alensa.cz a prostřednictvím svého nadačního fondu vydraží v rámci prezentace nové kolekce značek MYTH a Impressio několikery obroučky na Aukro.cz. Akce, jež potrvá do 20. července 2022, má za cíl pomoci Elišce, která se každý den musí potýkat s těžkou slabozrakostí, silnou světloplachostí a nystagmem.