Designéři z 19 různých zemí vylepšili pomocí Photoshopu snímek jednoho muže tak, aby byl atraktivnější.
Stejně jako loňské „Perceptions of Perfection“ – zaměřené na ženskou krásu – i tento projekt inspirovala novinářka Esther Honig. Hlavním smyslem bylo ukázat, že zástupkyně něžného pohlaví nejsou jedinými lidmi, kteří musejí čelit společenskému tlaku na to, aby vypadali dobře.
„Pokud jde o fyzický vzhled, muži trpí stejně jako ženy – i oni musí usilovat o dosažení jakési standardní atraktivity, která je ovšem často nedosažitelná. A jak tato zpráva ukazuje, je to řízeno kulturním vnímáním a reklamními ideály,“ uvedla v dotyčné studii výkonná ředitelka YMCA England Denise Hatton.
Na zajímavou výzvu odpověděli designéři z celkem devatenácti zemí od Nigérie až po Indonésii. A jak to dopadlo? Na to už se podívejte v galerii.
Zdroj: Tech Insider