Až nastane ta chvíle – nová kampaň značky ORBIT® oživuje dobrý pocit ze života

Až nastane ta chvíle – nová kampaň značky ORBIT® oživuje dobrý pocit ze života
Zdroj: Orbit




+ 1 fotka

Pandemie ovlivnila celý svět a zanechala za sebou společnosti ochromené divokostí viru. Více než rok od začátku pandemie COVID-19 začínají lidé na celém světě analyzovat, co se stalo, a jak co nejlépe ukončit toto temné období. Podle odborníků lidé prošli velkým traumatem, každý jedinec se setkal s pocitem strachu, musel se potýkat s izolací nebo dokonce ztrátou někoho blízkého.

Komerční sdělení
Komerční sdělení 21. 06. 2021 07:30

Začátek lockdownu lidé vnímali jako neočekávanou přestávku, chvíli na přeorganizování svých myšlenek a priorit. Jakmile však začaly být nemocnice přeplněné a počet nakažených prudce rostl, zmocnil se nás stav zoufalství, obav a beznaděje. Aby toho nebylo málo, vznášela se nad námi neustálá hrozba z přicházející hospodářské a informační krize, která ještě více rozdělila názor společnosti a ztížila dosáhnutí cílené solidarity.

I přes to všechno je však světlo na konci tunelu viditelné a každý den, s každým rozvolněním, silnější. Právě solidarita nejvíce přispěla k obnovení normálnosti. Potřeba a přání být opět spolu, znovu objevit ztracenou radost – to vše je součástí našeho lidstva.

Na počest tohoto, společnost Mars skrze svou hlavní značku, žvýkačky ORBIT®, spustila zcela novou kampaň Až nastane ta chvíle, která v trochu přehnaném, ale zato zábavném scénáři ukazuje, jak se lidé vrací zpět do normálního života a jak oslavují restart své každodenní rutiny bez omezení uvalených pandemií. Kampaň můžete shlédnout zde Orbit Až nastane ta chvíle CZ- YouTube.

Perfektní surovinou, která vám napomůže po lockdownu získat zpátky váš šarm a obnovit vaše sebevědomí, je tento jeden produkt, doprovázející vás při každodenních činnostech. Jeden produkt, který vás udržuje svěží a plné energie. To je žvýkačka ORBIT®.

Bezpečný návrat do normálu je něco, po čem lidé touží již dlouho. Je zábavné se dívat na tu světlejší stránku reality, což tato kampaň úspěšně dělá. Vzrušení ze života bez sociálních distanců je ukázáno v řadě scénářů, skrze rušení virtuálních pracovních schůzek, vášnivého líbání na veřejnosti a návratu ranního dojíždění. Asi všichni se dokážeme ztotožnit s mužem, který drží balíček toaletního papíru, s unavenou maminkou, která se snaží pracovat z domova, nebo s dívkou, která se zvedá zpod hromady krabic od pizzy. Kampaň ukazuje, jak žvýkačka ORBIT® může vrátit lidem sebevědomí v jakémkoli kontextu.

Tato kampaň značky ORBIT®, která byla původně vytvořena a spuštěna ve Velké Británii, kde zaznamenala velký úspěch, nám s humorem sděluje, jaký to je pocit navrátit se zpět do světa, který známe a povzbuzuje nás. Do světa bez omezení, opatření, sociálního distancu a online života. Všichni to cítíme, proto byla kampaň představena také v České republice, protože i tady se těšíme, až si po náročném roce 2020 užijeme nabitější rok 2021.

Ukázalo se, že pandemie měla negativní vliv na emociální pohodu lidí – to je uznávaný fakt. Mars si proto přeje, aby toto optimistické poselství sdílené prostřednictvím milované značky přispělo k tomu, aby lidé znovu získali důvěru v sebe sama, v budoucnost i dobro, které nabízí.

Bára Basiková o komplikovaném vztahu s matkou: Odpustila jsem jí až u rakve

Bára Basiková o komplikovaném vztahu s matkou: Odpustila jsem jí až u rakve

Související články

Další články