Vzhledem k tématu filmu, skupině a jejímu frontmanovi není nijak překvapující, že celkový design, kostýmy a lokality byly ve filmu klíčovým prvkem. Péřové boa, kožešinový hermelín, sametové pláště, mramorové koupelny, pozlacení lvi – na cokoliv si vzpomenete, to ve filmu je.
Úkolem vytvořit ten správný vzhled byl pověřen Aaron Haye, jehož zkušené oči vyhledaly ty správné lokality, jako třeba Bovingdon Airfield v Hertfordshire, překrásné mistrovské dílo art deco Hornsey Town Hall v severním Londýně, LH2 Studios v západním Londýně, proslulý noční klub Heaven a edwardiánskou nádheru – Bromley Town Hall v jihovýchodním Londýně.
Produkce využila budovu Gillette v jihozápadním Londýně k natáčení velké části záběrů včetně těch z 50. letech na Zanzibaru, kde můžeme vidět Freddieho coby dítě, ale i jeviště Top of the Pops, Capitol Radio, Bulsarovic rodinný dům, Garden Lodge i hotel v Rio de Janeiru, statek, kde Freddie složil Bohemian Rhapsody, a tři nahrávací studia.
Haye začal pátrat po obrázcích Queen a Mercuryho. Po pečlivém prohledávání tisíců fotek, většinou nedatovaných, byli schopni vytvořit časovou osu od 70. let až do roku 1986 – nápovědou byl Freddieho účes, který se v průběhu let stále víc a víc zkracoval.
Hayeovi a jeho týmu ohromně pomohl Brian May, který jim poskytl i snímky ze svého archivu, stejně jako Peter Freestone, Freddieho osobní asistent. „Pro naše pátrání bylo tohle vše nedocenitelné, pomohlo nám to posunout se o obrovský kus kupředu, než kde bychom bývali byli, kdybychom sbírali tyto věci z veřejných zdrojů a knih,“ říká Haye. „Možnost jít do Brianova domu a probrat se jeho osobními archivy, mimochodem velmi obsáhlými, byla naprosto úžasná. Uschoval si každý útržek vstupenky, každý plakát, každé album, které vydali. Dokonce i nějaké kousky z jejich šatníku, které pak herci měli ve filmu.“
Jedním z důležitých míst byl i dům Freddieho rodiny ve Felthamu v Middlesexu. Haye a jeho tým měli štěstí a mohli navštívit dům Bulsarovic rodiny, ve kterém nyní bydlí jiná rodina. „Být v pokoji, kde byla Freddieho ložnice, bylo naprosto neuvěřitelné,“ říká. „Pro natáčení jsme dům i jeho sousedy udělali trochu větší a přidali jsme k tomu trochu našich vlastních představ. Freddie je zde mladý student, takže Haye vytvořil ložnici naplněnou sešity plnými kreseb a skic. Chtěli jsme, aby i architektonický pohled vyprávěl příběh místa, kde vyrůstal, i ekonomické poměry, v jakých se nacházel, a zahrnuli jsme tam i jisté vizuální vlivy z Indie a Zanzibaru.“