Celkem 121 661 korun věnovali zákazníci a samotná obchodní centra společnosti Tesco Stores ČR, a. s., pro pacientskou organizaci Mamma HELP v rámci projektu Měsíc v růžové. Dalších 451 657 korun přidává Tesco z prodeje čerstvých hub a květin v hypermarketech Tesco v říjnu. Výtěžek z projektu bude věnován na podpůrnou péči při onemocnění rakovinou prsu a podporu zvýšení prevence této nemoci.
„Letos se akce konala již pošesté, takže povědomí o akci je stále vyšší a daří se i zvyšovat informovanost na sociálních sítích,“ uvedla Renata Nejtková, marketingová manažerka obchodních center Tesco.
„Letos jsme navíc již podruhé vsadili na oblíbené únikovky, které byly v několika obchodních centrech pro zájemce zdarma. Právě díky této aktivitě se podařilo od návštěvníků únikovek vybrat do kasiček částku 43 000 Kč. Do dalších kasiček nám zákazníci jak v jednotlivých obchodech, tak i na dalších akcích pořádaných k Měsíci v růžové přispěli dalšími 18 661 Kč a za naše obchodní centra jsme dalších 60 000 poslali přímo na účet organizace Mamma HELP. Všem, kteří nezůstali k situaci nemocných žen a jejich rodin lhostejní a jakkoliv projekt Měsíc v růžové podpořili, patří naše obrovské poděkování,“ dodala Nejtková.
Partnery projektu byly i některé obchody, konkrétně obchod Orsay, Reserved, dm drogerie, kavárna Retro Coffee nebo Naturhouse. Dalším partnerem Měsíce v růžové je již dlouhodobě Král vín České republiky. Velikým přispěvatelem je i samotná společnost Tesco Stores ČR, a.s., která již několikátým rokem pomáhá projektem Go Pink.
Zákazníci v obchodech Tesco věnovali rekordních 127 tun potravin lidem v nouzi
„Máme velkou radost, že i díky našim zákazníkům se podařilo vybrat téměř 600 000 korun a podpořit skvělé projekty organizace Mamma HELP,“ říká Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel Tesco ČR.
Pacientská organizace Mamma HELP letos zaznamenává zvýšenou návštěvnost Mamma HELP center a také svých odborných poraden pro rodiny onkologických pacientek s dětmi.
„Jsem proto moc ráda, že díky Měsíci v růžové a ochotě obrovského množství lidí přispět finančně třeba i nepatrnou částkou můžeme všem, kdo se na nás obrátí, poskytnout i nadále potřebnou péči zdarma. Tesco Stores patří již šest let k našim největším partnerům a já si velmi vážím přístupu této společnosti k potřebám žen, kterým se radikálně změnil život v důsledku zákeřného onemocnění,“ říká ředitelka Mamma HELP Jana Drexlerová
„Naše velké poděkování si zaslouží také lidé, kteří každoroční říjnové akce v obchodních centrech vymýšlejí a organizují, a umožňují nám tak oslovit tisíce lidí, kterým můžeme předat potřebné informace k možnostem prevence, pokud jde o nejrozšířenější ženskou onkologickou diagnózu – rakovinu prsu.“