Všichni rodiče dobře vědí, jak důležitý je pro jejich děti sport. Jenže se zároveň potýkají s tím, že náklady na dětské sportování citelně zasahují do rodinného rozpočtu.
Aby děti nemusely kvůli nedostatku financí se sportem skončit, a ten mohl být i nadále důležitou součástí jejich života, věnuje společnost Procter & Gamble 291 781 Kč České olympijské nadaci. Ta peníze rozdělí na členské příspěvky dětí v oddílech, sportovní vybavení, sportovní kurzy, kroužky nebo soustředění.
„Česká olympijská nadace podporuje děti ze sociálně znevýhodněných rodin, které by jinak musely se sportem z důvodu nedostatku financí skončit. Velmi si vážíme tohoto příspěvku, který pomůže pokrýt mnoho členských poplatků, vybavení nebo nákladů na soustředění dětem, které sport baví, potkávají se díky němu se svými kamarády, a sport tak představuje významný prvek v jejich dětském světě,“ říká Veronika Opršalová, ředitelka České olympijské nadace.
Snadnější přístup ke sportu
Na účely sportu dětí zamířilo 1 % z ceny každého prodaného produktu P&G v drogeriích Rossmann, a to od 26.4. do 23.5. „Děkujeme všem, kteří si uvědomili společenskou hodnotu tohoto projektu a přispěli k němu zakoupením našich výrobků. Jsme velmi rádi, že díky společnému úsilí České olympijské nadace, společnosti Rossmann a P&G bude mít nyní více dětí snadnější přístup ke sportu, což by mělo mít pozitivní dopad na jejich fyzický a duševní rozvoj,“ říká Neven Kružljak, marketingový ředitel Procter & Gamble.