Tuzemský online trh s oblečením brzy obohatí unikátní služba. Na vstup do této oblasti internetového nakupování se momentálně připravuje e-shop, který má v České republice nejširší pokrytí čítající na 5 milionů zákazníků a již nyní nabídku potravinářského sortimentu, čítající více než úctyhodných 21 tisíc produktů. Zákazníkům se tak nově naskytne možnost nakupovat produkty populární značky oděvů F&F, která patří do portfolia brandů obchodní sítě Tesco, z pohodlí svých domovů. Příhodně tak mohou učinit ze stejného rozhraní, které jim poslouží pro potřeby klasického nákupu potravin a drogerie do domácnosti.
Značka F&F poprvé vstoupila na trh oděvů v roce 2000 ve Velké Británii. Její speciální kolekce si rychle získali oblibu u zákazníků, kteří s povděkem kvitovali dostupnost širokého sortimentu oblečení přímo na blízkých prodejnách řetězce Tesco. Nabídka F&F přitom pokrývá potřeby všech spotřebitelských kategorií, a tak mezi jejich produkty najdeme oblečení pro muže, ženy, děti i kojence.
Hlavní výhodou i neprolomitelným standardem je cenová dostupnost, která jde ruku v ruce s využíváním kvalitních materiálů, reagováním na nejnovější módní trendy i vysokými nároky na výrobu, která probíhá pouze v těch továrních závodech, kterým mezinárodní inspektoři přiřkli pozitivní reference z hlediska zdravotní i sociální odpovědnosti. Součástí prodejen Tesco na českém území se produkty F&F staly v roce 2008, a nedlouho poté se z F&F stal brand globálních rozměrů s téměř 800 prodejnami po celém světě.
Není velkým překvapením, že se Tesco rozhodlo začlenit produkty F&F do nabídky jejich úspěšné a rozsáhlé online nákupní platformy Tesco online nákupy. Klienti si tak nově budou moci vybrat z vybraného F&F sortimentu, který zahrnuje především věci každodenního a celoročního nošení. „Zákazníci mají na výběr např. z dupaček, spodního prádla, čepic nebo ponožek. V této chvíli nabízíme 238 produktů a v dalších měsících plánujeme sortiment ještě dále rozšiřovat,“ přibližuje obchodní strategii Věra Szabó, manažerka internetového prodeje společnosti Tesco. Podle Szabó je největší zájem o zboží určené pro kojence. Dle statistických dat Tesco je internetová služba nejčastěji využívána matkami s malými dětmi.
Služba Tesco online nákupy je vlajkovou lodí společnosti. Na českém online trhu byste pouze stěží hledali nějakou podobně masivní alternativu. Dostupnost zaručuje více než 5 milionům zákazníků, kterým nabízí nákup z více než 21 tisíc produktů. Zákazníci služby rádi využívají, což vyplývá i ze spotřebitelských statistik společnosti Tesco.
Dle exkluzivního průzkumu čítá průměrný nákup potravin českého spotřebitele na 80 položek a váží zhruba 37 kg. V objednávkách patří mezi nejčastější zboží velkoobjemové položky, jako například nealko nápoje, prací prášky a aviváže, plenky, mouka, krmivo pro zvířata, ale rovněž i čerstvé potraviny, zejména pak mléčné výrobky, ovoce a zelenina. Nákup potravin on-line využívá nejčastěji skupina lidí ve věku 25–45 let, a z většiny (80 %) jde o ženy. Mezi preferované termíny dodání pak patří pátek a víkendové dny, a to buď v dopoledních hodinách, nebo po 16:00 hodině.
Dobrou zprávou bezpochyby je, že Tesco nadále pracuje na rozšiřování dostupnosti služby Tesco online nákupy i do českých regionů. Od loňského roku tak mohou online nakupovat i zákazníci na Hané (okolí Prostějova, Olomouce a Přerova) či v jižních Čechách (okolí Českých Budějovic, Českého Krumlova a Třeboně). Jedinou vadou na kráse tak zůstává nutnost navštívit kamennou prodejnu v případě, že jste během nákupu sortimentu F&F chybně odhadli velikost. Musíte tak učinit během prvních 190 dnů ode dne nákupu.