Tonic je v Česku jeden z nejoblíbenějších nealko nápojů a jeho popularita navíc pořád roste. Ať už si ho dopřáváte sólo nebo jako součást míchaného drinku, lze jen těžko rozporovat, že jde o ideálního společníka právě na letní měsíce. Jeden z největších výrobců Kinley teď nabízí svým příznivcům jedinečnou příležitost – užít si to nejlepší ze své nabídky ve stylovém patrovém autobusu s vlastním barem a originální nabídkou letního osvěžení.
Tonik je oblíbený nápoj s nahořklou chutí, který má velmi dlouhou historii. První zmínky o toniku pocházejí již ze 17. století, kdy měla údajně vzniknout jakási první verze toniku, tedy chinin rozpuštěný ve vodě, podle legendy vyléčil hraběnku z Chinchónu. Na chuť tomuto netypickému nahořklému nápoji přišli i Češi. Jasně to dokládají i prodejní data společnosti Coca-Cola. „Češi loni vypili téměř 5 milionu litrů toniku značky Kinley. Ve srovnání s rokem 2020 jde o 70% nárůst. Značka Kinley se tak nově stala s více než pětinovým tržním podílem lídrem na českém trhu v kategorii sycených nápojů pro dospělé. Značce z portfolia společnosti Coca-Cola se dařilo i na Slovensku. Její prodeje tam vzrostly o více než třetinu,“ potvrzuje Jakub Will Loos, ředitel marketingu ve společnosti Coca-Cola ČR/SR.
Kromě vynikající chuti toniků Kinley, kterou si zákazníci při pandemickém omezení provozu restaurací a barů rádi o to více dopřávali doma, pomohlo značce rovněž navýšení investic do marketingu. Také letos plánuje značka Kinley dynamicky růst. Pomoci jí k tomu má mimo jiné i nový nápoj Kinley Tonic Zero, který si zákazníky získá svou svěží chutí bez cukru. Uvedení této novinky na trh je součástí snahy společnosti Coca-Cola nabízet zákazníkům alternativy bez cukru a dál rozšiřovat základnu Zero produktů.
Rostoucí obliba toniků značky Kinley se projevila také na letošních výrobních plánech firmy. Pro rok 2022 očekává v rámci celé značky Kinley dodávky na český a slovenský trh v objemu 17 milionů litrů toniku. Ve srovnání s loňským rokem se jedná o 26% nárůst. Češi i Slováci budou mít svého oblíbeného nápoje dostatek.
Kinley láká své zákazníky na svou skvělou řadu nealko nápojů inspirovanou atmosférou světových metropolí či vynikající nabídku míchaných nápojů od barmana Tomáše Kubíčka. Celá kampaň nese název Život chutná lépe po páté.
Aby si zájemci mohli Kinley Tonic sami vychutnat, je jim k dispozici unikátní zážitkový Kinley Bus, který vyjel na svou chill-out tour již na konci června a v průběhu července pak zavítá vedle Prahy i do Brna a Bratislavy. Na návštěvníky čekají alko i nealko varianty míchaných nápojů připravených z rukou zkušených barmanů, dále pak příjemné posezení v okouzlujícím fotogenickém prostředí. Kdokoliv je vítaný zažít s Kinley Tonicem skvělé momenty a jeho vynikající chuť. Stačí si jen vybrat.