Znáte to – ráno jdete cvičit, pak rychle do práce, celý den spoustu povinností a schůzek a večer si rádi jdete ještě zaběhat nebo se jen tak projít. Aktivní životní styl je skvělý, ale našemu tělu musíme vše vracet, abychom žili v harmonii.
Novinkou pro všechny milovníky aktivního životního stylu a sportu je funkční voda SEMTEX STREET WATER. Tři atraktivní příchutě doplňují důležité látky pro váš organismus. Každý druh je vhodný pro jinou příležitost:
- Focus s příchutí grapefruitu obsahuje hořčík. Ten pomáhá rychleji odbourávat únavu a přispívá k lepší pozornosti.
- Recover s příchutí manga je izotonická voda s aminokyselinami BCAA, které podporují regeneraci svalů po fyzickém výkonu.
- Immunity s mandarinkovou příchutí obsahuje vitamíny B3 a B9, posilující imunitní systém.
Všechny varianty SEMTEX STREET WATER jsou neperlivé, bez konzervantů a také bez kofeinu a taurinu. Vyrábí se v praktických lahvích s designovou etiketou o objemu 750 ml se sportovním uzávěrem sportcap. K dostání je již nyní v obchodních řetězcích, internetových obchodech, na čerpacích stanicích a také na e-shopu SEMTEX REPUBLIC.
Moderní pití pro mladou generaci
„Náš tým jednotlivé varianty cíleně namíchal tak, aby vyhovovaly požadavkům generace Y a Z, ať jsou to sportovní nadšenci, nebo třeba lidé, kteří se potřebují maximálně soustředit a odbourat únavu,“ představuje vznik nového nápoje brand manažer značky SEMTEX Aleš Hladil.
SEMTEX tým si jako vždy při vývoji nového produktu vyhrál nejen s obsahem, ale také s designem a stylovou formou. „Skrze jedinečný a nezvykle barevný design jsme nechali promlouvat mládí, nespoutanost a aktivní životní styl,“ popisuje esence nového nápoje Aleš Hladil.
Originální je nejenom nápoj samotný, ale také doprovodná kampaň. “Nečekejte velkolepé TV reklamy, naše cílovka je v ulicích. Na cestě domů tak můžete potkat naše billboardy posprejované lokálními umělci, to je naše cesta,“ vysvětluje Aleš Hladil.
Spolupráce s influencery i Projekt Ihrisko
Spolu s novým produktem startuje SEMTEX také spolupráci s Projektem Ihrisko. Jeho smyslem je postupně opravovat a revitalizovat hřiště v centrech českých a slovenských měst. První opravené hřiště bylo otevřeno v květnu v Košicích, další pak v Praze v polovině září.
Novou funkční vodu i Projekt Ihrisko si vezmou „pod svá křídla“ tři ambasadoři značky SEMTEX – na Slovensku rappeři Konex a Samey, v Česku pak snowboardistka Kristýna Houžvičková