V době koronavirové pandemie to není snadné pro nikoho z nás. Existují ale skupiny lidí, které tato nelehká situace ovlivňuje více. Jde samozřejmě o seniory a také matky samoživitelky. Společnost Procter & Gamble se rozhodla spojit s Českým červeným křížem a právě těmto sociálně slabým skupinám pomoci.
Matky s dětmi z azylových domů se tak kromě Jaru na nádobí, Arielu a Lenoru na praní nebo Mr. Propera vhodného na dezinfekci povrchů dočkaly i jednorázových plenek Pampers, za které byly obzvláště vděčné. Každá maminka totiž ví, jak velký zásah do rozpočtu jsou právě plínky nebo jiná kosmetika pro miminka.
„Jakmile jsme se dozvěděli o situaci ohrožených skupin, okamžitě jsme se začali zajímat, jak bychom jim mohli pomoci. Naše produkty jsou součástí každodenního života spotřebitelů, pomáhají jim starat se o domácnost a udržovat ji čistou. A stejně by tomu mělo být i v této době. Po celém světě jsme vyčlenili množství produktů, které postupně věnujeme ve spolupráci s našimi partnery těm nejohroženějším skupinám. Vážíme si a obdivujeme, jak Český červený kříž v této krizi, ale nejen během ní, pomáhá potřebným,“ prozradila Yvette Krubl, manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble.
Kromě plenek pak maminky ocenily i dámské hygienické potřeby v podobě vložek Always a Naturella nebo tampónů značky Tampax.
Společnost Procter & Gamble se spojila i s rakovnickým Červeným křížem a věnovala mu roušky i dezinfekce na ruce. Nezapomnělo se samozřejmě ani na seniory, těm bylo rozdáno vše, co potřebují k překonání této nelehké situace.
„Především situace seniorů je v tuto chvíli velmi problematická. Kvůli zvýšenému riziku si nemohou dojít na běžný nákup, jejich blízcí je nemohou chodit navštěvovat a jsou tak plně odkázáni na personál domovů. Proto jsme velmi uvítali produktovou podporu od Procter & Gamble, která nám pomůže zvládnout zvýšené nároky na hygienické standardy v zařízeních a pečovat o osobní hygienu klientů,“ ocenila spolupráci Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu Českého červeného kříže.
Celkem bylo rozdáno více než sto tisíc produktů, které pomohly seniorům, matkám s dětmi, ale i dalším potřebným v sociálních a zdravotních zařízeních provozovaných a zřizovaných Českým červeným křížem.