Celosvětově známé šumivé víno Prosecco Mionetto se v Česku nově propojilo se světem módy. Italská značka oblíbeného Prosecca se odráží v limitované kolekci spodního prádla přední české návrhářky Terezy Vu, kterou představila během módní přehlídky v Lounge baru Mánes v Praze.
„Práce pro značku Mionetto je pro mne zcela nová zkušenost a zároveň moc příjemná výzva. Spojení kvalitního italského pití s luxusním spodním prádlem mi dává smysl, navíc Prosecco miluju,“ říká návrhářka Tereza Vu. Kolekce Mionetto nabízí kousky rafinovaného, elegantního a sexy spodního prádla z hedvábí a krajky. Nese se ve světlých odstínech zlaté a smetanové, jež vystihují a podtrhují reálné barvy Prosecca.
Kolekce je kombinací setů podprsenek s kalhotkami spolu s noční košilkou. Celkem pět modelů představuje pět konkrétních lahví z širokého portfolia Prosecca Mionetto. Každý model v sobě odráží mimořádnost té, kterou reprezentuje. „Jednotlivé lahve jsou symbolizovány úrovní exkluzivity daného modelu. Kolekce je konzistentní, aby vše perfektně ladilo, nicméně je možné v ní nalézt i dílčí nuance. Například model pro růžové Mionetto Rosé je doplněn o organžové minišatičky, pod kterými najdete světle růžové kalhotky. Modelem pro nejluxusnější Mionetto Cartizze je hedvábná košilka s krajkou,“ popisuje kolekci Tereza Vu. Decentní noční košilku na módní přehlídce předvedla modelka Eliška Bučková. „Jsem ráda, že jsem mohla být součástí tak krásné přehlídky, jejíž kolekce byla inspirovaná Itálií a Proseccem, což je dokonalá letní kombinace pro každou ženu,“ doplnila Bučková.
„Propojit Mionetto s odvětvím módy bylo naším koncepčním cílem již delší dobu. Podle nás jdou totiž italské Prosecco a móda, která k Itálii bezesporu patří, spolu ruku v ruce. Máme proto obrovskou radost, že jsme společně s Terezou mohli vytvořit toto výjimečné spojení, jehož výsledkem je tak exkluzivní kolekce spodního prádla,“ říká Marek Žižkovský, manažer značky Mionetto pro Českou republiku.
Značka Mionetto, kterou na českém trhu distribuuje společnost BOHEMIA SEKT, se ve své kategorií těší stále větší oblibě. Její prodeje meziročně narostly o více než 42 procent. „Vzrůstající oblibu Prosecca pozorujeme především v posledních třech letech. Mezi lidmi je vnímáno jako svěží, lehký nápoj, který je možné pít v podstatě kdykoliv,” komentuje nárůst prodeje Žižkovský.
Více o Proseccu
Prosecco je italské šumivé víno z odrůdy Glera. Charakteristické je svou oblastí výroby, jedná se o vinice na severu Itálie v regionech Veneto a Friuli Venezia Giulia. Vyznačuje se svěžestí a jednoduchostí, právě proto se tak rychle stalo oblíbeným po celém světě. Je vhodné pro každou příležitost. Podle tlaku v láhvi může být Prosecco šumivé (Spumante) nebo perlivé (Frizzante). Spumante se vyznačuje jemným a dlouhotrvajícím perlením a spolehlivě jej poznáte podle typické korkové zátky, kdežto Frizzante je nejčastěji uzavřeno šroubovým uzávěrem.