Výměna za ekologičtější obaly nestojí ani halíř navíc. Zákazníci mohou tyto výrobky poznat podle zelenobílého loga na obalu. Tesco pokračuje ve svém vedoucím postavení v oblasti udržitelných obalů a přispívá k budování takzvaného přístupu uzavřené smyčky.
V roce 2019 se společnost Tesco v rámci střední Evropy zavázala, že do roku 2025 bude nabízet výrobky vlastní značky výhradně ve 100% recyklovatelných obalech. První produktovou řadou, která splňuje tento cíl, jsou výrobky pro domácnost. Aniž by došlo k jejich zdražení, zákazníci si budou moci zakoupit až 200 různých výrobků pro domácnost, jako jsou čisticí prostředky nebo úklidové pomůcky v plně recyklovatelných obalech. Nové balení poznáte podle díky logu „100% recyklovatelný obal“ na přední straně výrobku.
"Chceme pomoci našim zákazníkům žít udržitelněji a nabídka našich výrobků v recyklovatelných obalech je jedním z dalších kroků. Proto s našimi dodavateli neustále vymýšlíme další inovace, abychom potěšili všechny, kterým záleží na přírodě. Používáním výrobků pro domácnost značky Tesco mohou zákazníci díky vyvinutým obalům snížit dopad na životní prostředí a navíc za to nemusí připlácet. Naše výrobky pro domácnost tak zůstávají cenově dostupné a zároveň se stávají udržitelnějšími,“ říká Katarína Navrátilová, generální ředitelka společnosti Tesco Stores v ČR.
Obaly byly vyvinuty v souladu s pokyny o recyklovatelnosti materiálů. Zákazníci mohou použité výrobky udržitelným způsobem jednoduše vytřídit tím, že je vyhodí do správné recyklační nádoby.
Dlouhodobou ambicí společnosti Tesco zůstává vrátit všechny staré obaly zpět do smyčky v souladu se zásadami oběhového hospodářství a recyklovat je do nových obalů. Čím více zákazníků vytřídí obaly v rámci příslušných kontejnerů, tím více obalů se vrátí jako surovina, která je následně použita pro výrobu jiného produktu. Řada aktuálně představených výrobků pro domácnost Tesco dodává nejen ve 100% recyklovatelných obalech, ale jsou již samy vyrobeny z recyklovaného materiálu (rPET).