Téměř měsíc od posledního dílu seriálu Most!: Jaké internetové rekordy tento seriál zboural?

Celá parta štamgastů ze Severky ze seriálu Most!
Zdroj: Česká televize
Dříve, než se tvůrci seriálu rozhodli pro název Most!, byla ve hře i varianta Ženodlak. Měla poukazovat na to, že transsexuál Pavel/Dáša (v podání Eriky Stárkové) žije dvojím životem, ve dne jako muž a v noci jako žena.Kvůli větší věrohodnosti byla herečka Erika Stárková předabována hercem Janem Cinou, aby její hlas připomínal více muže.Martin Hofmann vnesl do postavy Luďana hodně ze sebe. Zprvu spíše ukňouranou a nerozhodnou osobu pozměnil na bezohledného burana.Zdeněk Godla, alias Franta, musel své rodině a známým vysvětlovat, že ač jde o nekorektní humor, je to stále humor a ne rasismus.+ 6 fotek+ 7 fotek

Komediálnímu seriálu Most! tvůrčího dua Prušinovský – Kolečko stačilo pouhých osm pondělních večerů k tomu, aby se stal fenoménem v televizi i na internetu. Každý díl přivedl k obrazovkám průměrně 1,35 milionu diváků a do týdne po odvysílání jej odloženě, na webu nebo v televizi, vidělo dalších 680 tisíc lidí, což je dalších více než 50 % diváků. Jde o první komediální seriál na českém televizním trhu, který v popularitě dokázal překonat nejen sledovanost večerní zpravodajské relace, ale i pořadů vysílaných v hlavním vysílacím čase od 20 hodin, jež se jinak pravidelně drží na špici zájmu.

Petra Járková
Petra Járková 19. 03. 2019 08:00

Seriál Most! byl nejsledovanějším komediálním seriálem České televize posledních let. Zatímco první díl sledoval každý třetí divák u televize, poslední si nenechala ujít téměř polovina populace, která trávila čas u obrazovek. Druhým nejsledovanějším dílem byl ten předposlední, který v televizi překonal hranici 1,9 milionu diváků. Podobně jako s jednotlivými díly rostla televizní sledovanost, zvyšovala se i popularita na internetu. Vzestupný trend mělo i hodnocení spokojenosti, originality a zaujetí seriálem.

Seriál oslovil o něco více muže než ženy, a to zejména muže mladšího věku. Ve skupině 30-44 let dosáhl průměrného podílu na sledovanosti téměř 55 %, mezi muži staršími patnácti a zároveň mladšími třiceti let na téměř 50 %. Sledovanost stoupala také se vzděláním diváků. Nejvíce se na Most! dívali lidé na severozápadě republiky, tedy právě na Mostecku a okolí, dále potom v Praze a obecně spíše obyvatelé větších měst.

Seriál Most! dosáhl rekordních hodnot odložené sledovanosti, a to jak v televizi, tak na internetu. V televizi si každý díl v průběhu sedmi dní po odvysílání v průměru pustilo 433 tisíc diváků (ve skupině 4+) a odloženě na internetu dalších 251 tisíc diváků.

Za pár dní uběhne měsíc od odvysílání posledního dílu a my v ulicích stále můžeme slyšet nejrůznější hlášky z tohoto seriálu. Legendární slogan „dycky Most“ už se asi z naší paměti nevymaže, a teď nám už nezbývá než doufat, že tvůrci přijdou s druhou řadou.

Jak obléknout velká prsa, abyste nevypadala vulgárně? Stylistka prozrazuje tipy na materiály, střihy i kouzlo vertikální linie

Jak obléknout velká prsa, abyste nevypadala vulgárně? Stylistka prozrazuje tipy na materiály, střihy i kouzlo vertikální linie

Související články

Další články