Komediálnímu seriálu Most! tvůrčího dua Prušinovský – Kolečko stačilo pouhých osm pondělních večerů k tomu, aby se stal fenoménem v televizi i na internetu. Každý díl přivedl k obrazovkám průměrně 1,35 milionu diváků a do týdne po odvysílání jej odloženě, na webu nebo v televizi, vidělo dalších 680 tisíc lidí, což je dalších více než 50 % diváků. Jde o první komediální seriál na českém televizním trhu, který v popularitě dokázal překonat nejen sledovanost večerní zpravodajské relace, ale i pořadů vysílaných v hlavním vysílacím čase od 20 hodin, jež se jinak pravidelně drží na špici zájmu.
Seriál Most! byl nejsledovanějším komediálním seriálem České televize posledních let. Zatímco první díl sledoval každý třetí divák u televize, poslední si nenechala ujít téměř polovina populace, která trávila čas u obrazovek. Druhým nejsledovanějším dílem byl ten předposlední, který v televizi překonal hranici 1,9 milionu diváků. Podobně jako s jednotlivými díly rostla televizní sledovanost, zvyšovala se i popularita na internetu. Vzestupný trend mělo i hodnocení spokojenosti, originality a zaujetí seriálem.
Seriál oslovil o něco více muže než ženy, a to zejména muže mladšího věku. Ve skupině 30-44 let dosáhl průměrného podílu na sledovanosti téměř 55 %, mezi muži staršími patnácti a zároveň mladšími třiceti let na téměř 50 %. Sledovanost stoupala také se vzděláním diváků. Nejvíce se na Most! dívali lidé na severozápadě republiky, tedy právě na Mostecku a okolí, dále potom v Praze a obecně spíše obyvatelé větších měst.
Seriál Most! dosáhl rekordních hodnot odložené sledovanosti, a to jak v televizi, tak na internetu. V televizi si každý díl v průběhu sedmi dní po odvysílání v průměru pustilo 433 tisíc diváků (ve skupině 4+) a odloženě na internetu dalších 251 tisíc diváků.
Za pár dní uběhne měsíc od odvysílání posledního dílu a my v ulicích stále můžeme slyšet nejrůznější hlášky z tohoto seriálu. Legendární slogan „dycky Most“ už se asi z naší paměti nevymaže, a teď nám už nezbývá než doufat, že tvůrci přijdou s druhou řadou.