Vždycky, když jsme jako děti vešli do tatínkovy garáže, dýchl na nás úplně jiný svět. Ze stěn na nás koukaly obličeje sexy opravářek aut, nahotinek, hadích žen nebo strašidelných klaunů.
Pojetí retra je spíše individuální záležitostí než přesně definovaným stylem. V Evropě mají lidé retro spojené nejvíce s obdobím komunismu, kdy byly v kurzu hlavně velké obývací stěny, mohutné sedačky, dýhovaný nábytek ve vysokém lesku, plechové kuchyňské linky a tapety s geometrickým či květinovým vzorem.
Americký retro styl si lidé zase spojují spíše s koženým nábytkem v červené barvě a s chromovanými doplňky, černo-bílými dlaždičkami, větráky u stropu, jukeboxy a plakáty či plechovými cedulkami na zdech.
My si retro nyní představíme na plakátech, které zdobily dílny, garáže, kumbály a všechny ostatní zašívárny všech tatínků za komunismu.