Smažené kuře z KFC způsobuje závislost. Ne, že by se vědci opět činili, lze to však jednoduše odhadnout z enormních prodejů fastfoodového řetězce. Ani o Vánocích se ale nemusí příznivci vzdát svého oblíbeného křupavého masíčka. Firma představuje svíčku s vůní smaženého kuřete!
Novozélandská pobočka nechala vyrobit svíčku jako cenu pro vítěze soutěže pořádané na sociálních sítích. Zároveň své zákazníky vyzvala, aby „navrhli další položku merchandisu KFC, kterou by si přáli“.
Svíčka ve skle s typickým logem společnosti (vysmátým zakladatelem Colonelem Sandersem) je stvořena z 11 bylinek a koření. Podle všeho voní přesně jako smažené kuře.
Na Twitteru a Facebooku se celkem nepřekvapivě spustila vlna nadšení – stovky lidí touží své letošní Vánoce provonět mixem rozpáleného oleje a kuřecího.
„KFC svíčka by mohla vyvolat pokušení sníst po kuřeti vonící vosk,“ napsal Daniel Paez, zatímco Jenny Colwell přispěla komentářem „KFC přichází se svíčkou vonící po smaženém kuřeti, což mě přivádí k myšlence, že nic není nemožné“.
Ne všichni ale sdílí nadšení. Uživatel Twitteru Jimmy Traffic zmínil, že jeho kolega svíčku dostal a rozhodně nevoněla jako smažené kuře.
Podle deníku USA Today to není poprvé, co aroma smaženého kuřete vstoupilo na trh. Letos v srpnu KFC prodalo na 3 000 balení opalovacího krému s vůní smaženého kuřete, a to během dvou hodin. Web Kentucky for Kentucky zase v roce 2013 nabízel svíčku s tímto aromatem za 22 dolarů. Odeslal jich 25 za méně než minutu.
Zdroj: USA Today / MailOnline