Fotografie na obálce kultovního sportovního časopisu Sports Illustrated bývá pro zvěčněné modelky počátkem světové popularity. V únorovém čísle ale pro sebe nejvíce pozornosti urvaly propagátorky plavek značky Swimsuits for All. Ashley Graham, Philomenu Kwao a Nicolu Griffin lze od ostatních modelek rozeznat snadno – chlubí se velikostí XL a výše. Společnost se tím snaží změnit vnímání krásy.
Největší pozdvižení vzbudila modelka Nicola Griffin. V šestapadesáti letech je nejstarší modelkou od založení magazínu v roce 1964. Sex-appealem ale hýří stejně jako modelky, které čerstvě oslavily dospělost.
„Lidé si myslí, že s věkem pozbydou sex-appeal – ale je to mýtus,“ prohlásila Griffin. „Nikdy jsem se necítila víc sexy.“ Prošedivělá modelka se objevila v kampani značky Swimsuits fot All, která nabízí plavky ve velikostech 10 až 34. Ta je proto považována za lídra v oblasti prodeje plavek pro plnoštíhlé ženy.
Vedle ní propagují zmíněný módní dům supermodelka Ashley Graham a britsko-ghanská modelka Philomena Kwao, která podle společnosti rovněž „ztělesňuje posun v tradičním pohledu na tělo v bikinách“.
Jak uvedl Moshe Lanaido, výkonný ředitel značky Swimsuits for All, společnost udělala velký skok i v nahlížení na ženy v pokročilém věku v rolích nositelek krásy a trendů. A to obsazením šestapadesátileté Nicoly Griffin do únorové kampaně.
Ta se v roli modelky cítí báječně: „Ve světě modelingu si připadám unikátní. Vyzrrálé modelky urazily v průmyslu dlouhou cestu a nyní máme prostor pro reprezentaci žen všech věkových kategorií,“ dodala.
Prodejce plavek se zařadil po bok dalších společností udávajících světové trendy, které se snaží změnit vnímání krásy a příblížit ho reálnému světu. Příkladem může být nejnovější kampaň fimy Mattel, výrobce panenky Barbie. Ten nedávno ohlásil, že k tradiční vychrtlé blondýnce přibydou Barbie s třemi různými tvary těla a sedmi barvami pleti.
Podívejte se, jak pózují modelky Nicola Griffin, Philomena Kwao a Ashley Graham pro značku Swimsuits for All ve fotogalerii.